09 februar 2016

Trist som fan terningkast 6


Det her er ikke artig mer.....
Som fortalt tidligere har pus tatt knekken på 3 senger, alle sengene på loftet.
Han har markert i de, å seriøst, hannkattpisslukt, det lukter IKKE godt.
Han har pissa på dundynene også. Hvor lekkert er ikke det her???
Jeg var superdeppa over de 3 nye sengene, de er splitter nye.....
Så i natt, jeg satt i 1 etg hvor jeg har pianoet, skulle liksom kose meg og spille..
Midt i ei strofe så kjenner jeg bare den eimen. Jeg har jo sengeteppe over denne sengen,
men dytter trynet mitt ned.....Seriøst, han har vært i den 4 og siste senga også.
Det har jeg ikke sett før nå.......
Det her er så surt...det er så surt at jeg har ikke ord.
Det jeg håper på er forståelse hos forsikkringsselskapet mitt, at de kan hjelpe meg.
Jeg har sendt inn skademld....
Nå er samtlige dører lukket for den her katta...jeg orker ikke mer.
Den siste senga var ei dyr svaneseng med wonderlandmadrass, hvor surt er ikke dette???
Katter er koselige, men det er ikke artig da de ødelegger hele huset, senger spesiellt.
I mitt hode er det noe som skal være 100% rent...det her...jeg har ikke ord....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)