02 februar 2016

Sukkertøy


Jeg pleier å få tips osv pr mail fra Boligpluss.
Det handlet om farger denne gangen. Alle har jo hvitt og grått, å jeg føler meg jo 
IKKE truffet, neida!!! Jeg liker farger jeg. Det eneste problemet jeg ser
med å bruke farger er jo at man blir litt låst. Om man har ett møbel i en farge,
så er det ikke bare å kjøpe puter som ett eksempel.....
Samme om du har en farge som skiller seg litt ut på en vegg eller to....
Men det var noe med denne rosafargen her jeg fallt for.
Nå er ikke jeg noen spesiell rosaperson, jeg har nesten ikke klær i den fargen engang.
MEN jeg kan faktisk klare å se den for meg på soverommet mitt...
Er jo ingen mann som skal inn der uansett så....Det er jo bare å peise på å lage
ei sukkertøyboble av en annen dimmensjon der inne...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)