26 februar 2016

Stakkars katt


Vi fikk sett på hester også før avtalt time....og lest litt om dyr på venterommet..




Jeg syns så synd i pus nå at jeg vet ikke hva jeg kan gjøre nå for han for at han
skal få det bra....Jeg gjør det jeg kan i allefall. Han har vært litt pjusk igjen nå
de to siste dagene, så i dag dro jeg til dyrlegen, igjen. For 3 eller er det 4 gang
etter den berømte "kastreringa". Kastreringa som gikk så sykt galt!!!!
Det bar rett i narkose med han. Pus er full av invendige infeksjoner som 
antibiotikaen ikke tar, så dyrlegen prøvde få ut noe av dette...
Mandagen skal han inn igjen å da er det mulig han må opereres på nytt.
Jeg kjenner jeg blir så fortvilt og trist samt forbanna over at det her faktisk går an.
Kastrere en katt men klare gjøre den dausyk.....
Stakkars katt, han er jo verdens snilleste pus. Skulle jeg miste han da vet jeg ikke
hva jeg gjør....For de som ikke vet er pus en Maine Coon som blir 2 år nå 17 april.
Han er min aller beste venn å jeg kan ikke se for meg at han ikke skal være her mer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)