20 februar 2016

Spør & graver


I dag er det duket for nok en hyggelig sammenkomst.
I kveld skal vi på fest/pub/konsert eller hva jeg skal kalle det for.
Eva Weel Skram og Thomas spiller i fjellandsbyen å det gleder jeg meg ufattelig til.
De er så flinke.

Jeg tror pus slipper ny operasjon, såret gror og i dag har han herja villt.
Utrolig gøy å se på katter som får "tulltak" DET blikket og ørene bak :)
Det virker på meg som han har forstått at vi har prøvd å hjelpe han. jeg tror nok
dyrene skjønner mye mer enn hva vi egentlig tror.
Jeg tror også han har vært redd selv for han har søkt veldig til meg disse dagene.
Han pleier ligge i fotenden min men disse nettene har han ligget
tett inntil lang som han er, som en baby du ligger og holder rundt :)
I tilegg har han vært meget medgjørlig hos dyrlegen, vi var jo der i går...
Det er liksom helt greit å bli sjekket i alle bauger og kanter.

Nei nå skal jeg få unna dagens gjøremål før jeg hopper i dusjen å setter
fart til ei veninne hvor vi skal drikke litt vin før Eva & makkeren setter igang :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)