06 februar 2016

Slappfisk


Søren at jeg ikke fikk meg ut i går for å ta bilder, for da var det magisk.
Men gårdagen gikk i ett faktisk fra jeg stod opp så jeg hadde ikke rukket det :(
Jeg elsker kjøre rundt om det er fint vær, så jeg lovet meg selv i dag å være
mye flinkere til å ta med kameraet da jeg skal ut...uansett om det bare er en kort tur.

Sukk, jeg begynnte å se på Gullfisken, men skrudde nettopp av.
Eller, rettere sagt, skifta kanal. Så dårlig humor at jeg ble helt uggen.....
Normalt pleier jo det være underholdene men for meg ble det bare for mye og for dumt.

Nå driver jeg på å skal rette opp i håret, nå er jeg ferdig med runde 1 så da
har jeg bare en runde til igjen, forhåpentligvis, så er jeg ferdig, klappet og klar!
Jeg så for meg at da jeg hadde avfarga hele suppa så ble jeg seende ut
som ei grå mus. Men det stod ikke så aller værst til oppi der, ikke på hårfronten i allefall...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)