24 februar 2016

Siste verkstedsdag... (håper jeg)


I dag startet dagen dårlig. Vel vel, jeg fikk meg en real latter i allefall på starten.
Jeg skulle i møtet stod det på en lapp her, kl 09, så jeg stod opp tidlig å ordna meg her.
Ut bar det i en iskald bil hvor jeg kjørte noen mil til "møtestedet".
Så omsider fremme møter jeg stengte dører å skjønner fort at det ikke
var "her" jeg skulle møte. Jeg ble selvsagt sittende i bilen å lure på 
"Hvor er det jeg egentlig skulle vært kl 09?"
"Hvem er det som nå sitter og venter på meg?"
Jeg gav opp å kjørte hjem, tenkte at NÅHH har jeg for mye å tenke på altså.
Vel hjemme gikk jeg gjennom alt med en kompis på facebook. Alt fra lege til frisør. 
Det siste han sa var enn dyrlegen??? Hm nei sa jeg  men jeg skal ringe å sjekke. 

"Hei Gjertrud som ringer, ett litt dumt spørsmål men skulle egentlig
jeg ha vært hos dere klokken 09 i dag tidlig?"

JA!!!!!!

Jeg begynnte selvsagt å le, så måtte jeg bare unnskylde meg å forklare at jeg 
har på en måte møtt opp men på feil plass, så vi lo litt av ståa. 
Men men, sånt kan vel skje den beste....

Men en ting jeg var sikker på var at jeg hadde verkstedstime kl 13 sharp.
Siste rest på bilen så han går gjennom EU kontroll. 
Nå har jeg en strøken bil!!!! ALT er gått gjennom, over 180 pkt å alt er nytt,
pengboka er tom og bilen er strøken!!

Da jeg gikk sa jeg bare, dere er veldig hyggelige folk, det er ikke det, men jeg håper
det er lenge til jeg ser dere igjen!!! 
Jeg ønsker dere en riktig god påske, en god og fin sommer, god jul osv....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)