18 februar 2016

Mitt livs sjokk!


Jeg er bare så trist jeg at jeg klarer ikke la være å ikke gråte.
Jeg er veldig glad i dyr, å da dyr lider skjærer det meg midt i hjertet.
Dyr er uskyldige vesner som er avhenig av oss mennesker,
vi skal sørge for at de har det bra.

Jeg er så trist, jeg er så forbanna, jeg har ikke mange ord.

Som dere vet, kastrerte jeg pus for 2 uker siden. Jeg kjente ei rar lukt her i kveld
å når jeg så under katten fikk jeg mitt livs sjokk.
Jeg hiver meg på telefon til en annen dyrlege, jeg forteller å ber om å få
komme ned med katten.

De har aldri sett noe så galt.

Dyrlegen som kastrerte pus har altså gått inn som du gjør på en hunnkatt.
Ballene er fremdeles på katten så han er ikke kastrert.
Hele magen er skjært opp å i såret har det gått betennelse.
Tenke dere hvor vondt pus må ha hatt det i så mange dager?
Da de fortalte meg hvor ille det her her, ble jeg så trist at jeg måtte gråte en skvett
inne hos dyrlegen. Pus er kjempesyk og fikk tabletter for infeksjonen
samt smertestillende.
Det her er bare helt sykt, jeg tror nesten ikke det er sant!
.
Den her saken går jeg selvsagt videre med, det her er så drøyt.....





Her får han omsider hjelp fra en som vet hva han driver på med!!
Han var helt utmattet stakkars pus, han har nok store smerter.
Jeg klarte ikke holde meg inne på vetrinærkontoret, jeg gråt jeg når jeg
tenkte på hva pus egentlig har vært med på.
Jeg vet bare at lisensen til dette mennesket skal få ben og gå på.
I morgen anmelder jeg klinikken til mattilsynet. Dette mennesket bør ikke
få behandle noe levende vesen!!!!




2 kommentarer:

  1. Huff stakkars pus! Stå på,sånt skal ikke skje.
    En stor klem til deg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Går bedre med han nå...nei det der var ikke bra

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)