03 februar 2016

Klikke litt


Jeg kjenner jeg har lyst til å klikke litt.
Vel, ikke bare litt men sinnsykt mye og i alle rettninger.
I dag oppdager jeg at pus har fått ett illebefinnende. Ikke bare ett lite ett!
Jeg har 3 soverom på loftet med NYE senger og NYE madrasser.
I går og i dag har han tydligvis hatt det jævelig artig der for han har vært
i samtlige å tissa, overalt!!!!!!!!!!!!
Jeg kjente jeg så rødt, grønt, svart og hele fargekartet på en og samme tid.
Jeg måtte bare bite tennene sammen å prøve holde meg r.o.l.i.g
To av sengene er ikke brukt engang!!!!!!!!

Jeg måtte suse avgårde for å finne botemiddel....
Vaskemaskina går for full rulle her, alt må vaskes....å madrassene også.
Det lukter i allefall godt i huset, lukter som en vaskemiddelfabrikk!
Den sprayen jeg kjøpte virker tydligvis. Jeg sprayer på og tørker og vasker,
å lukta forsvinner. Trekkene til madrassene går selvsagt i maskinen.
Denne vaskemaskinen min får ben å gå på i dag og i morgen,
skal ikke være redd for at den blir kald.

Men FOR en jobb..jeg gjentar 
FOR EN JOBB. 

Han skjønner tydligvis han har gjort noe galt for han er spak.
Men jeg har funnet årsaken til at han har gjort det her. 
Kattedoen er helt ren så den avskrev jeg....han er 2 år å vil gjerne markere,
men hvorfor har det ikke skjedd før?
Jeg hadde ett vednett stående på trappa, å her for 2 dager siden har det vært
en annen katt å tissa på det vednettet, ergo har nok pus fått noen ideer...
Men jeg tror ikke han gjør det flere ganger.

Som premie for det han har stellt i stand har han fått tildelt time hos dyrlegen i morgen
kl 11 sharp. Da skal han bli tante. Jeg skal nemlig kastrere hele katta en gang for alle......
in your face pus, in your face!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)