01 februar 2016

Hunting high and low


Jeg har vært på jakt etter sorte støvletter i ett par år.
Jeg kommer over disse på Zalando å la de i handlekurven.
Så skulle jeg betale men selvsagt fallt jeg ut av nett.....
Å da jeg omsider var kommet meg på nett igjen var det ene paret som var igjen, BORTE!
Jeg forbannte hele internett der og da. Så dukket de opp igjen, ett par igjen.
Jeg la de i handlekurven men da jeg kom til bet hadde noen vært før meg å betalt....
Da kjente jeg krampa tok meg. Beklager stod det bare....ja jøss.
Man får nesten en litt mer aggresiv trykking på nett i kampens hete,
jeg slår jo på tastaturet for jeg føler det går mye fortere....
Nå føler jeg at jeg har levd på lur bak denne mac`en og luska. Jeg har regelrett JAKTA
på ett par sko og det har gått til hodet på meg. Jeg forbannte det hele å sa til meg selv
at jeg gir meg ikke før jeg har klart det.
Nå tikka det inn mld, produktet har kommet på lager, 1 par igjen!
Jeg heiv meg over som en sulten hund, hadde ikke tid å finne rabattkortet på 100 kr engang!
Jeg satsa på at ingen var før meg eller at nettet skulle kolapse.
YES! Nå er de mine! Mission completed!



2 kommentarer:

  1. Skikkelig lekre��

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de var fine. klassiske. Håper de er god på foten også ellers er jeg like langt

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)