22 februar 2016

High five til fjells


...fra lørdagen...


Vi hadde akkurat kommet til fjellandsbyen å fant ut vi måtte ha ett bord så tett inntil scena 
som overhode mulig. Innerst der fant vi ett bord med masse folk rundt. 
Men det var 2 stoler ledig så vi spurte pent om å få lov å sitte der. 
Bente begynner hilse på alle de som satt der å da hun var ferdig med det var det liksom min tur. 
Jeg er alltid kald å det er jo ikke så artig. Så bøyer jeg meg over Bente og tar 
handa til førstemann og sier :

"Hei æ hete Gjærtru` å æ e iskaill"

"Hei eg heite OOOOleee og eg e GLOVARM"...

Jeg ramler i latter i fanget til Bente mens jeg FREMDELES holder "Ole" i hånda...
tårene rant så all sminken bare seila nedover hele trynet på meg.
Bente tok tak og begynnte tørke meg med de servietter hun fant tilgjengelig...
Etter 1 minutt hører jeg bare "katti ska du slæppe?????"
Da jeg omsider slapp taket på denne stakkars mannen sa de andre:
"Eg trur at vi andre rett og slett bare tar en high five..."



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)