25 februar 2016

God hELG


Jeg hadde litt panikk her i sta....
Jeg vet jo at det minst var 6 stk elg som lå og sov i hagen her....
William ligger med feber, katta er syk og jeg har feber.
Gradstokken går ned til -20 å jeg er tom for ved....Å det må jeg ha i dette gamle huset.
Jeg hadde intet annet valg enn å hente mer ved som da ligger i fjøset på andre
siden av tunet her. Jeg går ut....å mot meg kommer det selvsagt
2 stk elg gående mens de andre 4 stod og så på.

Jeg løper mot de iført den her kåpa som jeg har fått låne hos en bloggleser...
mens jeg skriker VÆÆÆÆÆÆÆ og lager vel egentlig nokså syke lyder...
Hva hender? Jo de står og ser på meg alle sammen...
Jeg går tilbake og måkker på alle billys jeg har på sjarmedes.
Grøftelys, tåkelys, nærlys, fjernlys......
Hva hender? Ingenverdensting!!!

De måtte trodd jeg var en av flokken iført det her...eller:
A: Morsfølelsen hos kua B: Ville lyster hos oksen eller C: søskenkjærlighet hos kalven!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)