02 februar 2016

Gårdsbonanza


FOR ett nydelig vær vi har. En smule kaldt men uansett.
Jeg måtte ut på gårdsplassen om ikke annet, iført LONGSEN.
Tenkte kommer det folk nå, å jeg flyr rundt her i en longs så gud hjelpe meg....
Dette er ett område hvor folk pleier gå tur, enten til fots eller på ski.
Jeg har skiløypa som krysser tomta.
Jeg har dessuten ei skuterløype som går forbi her så folk kan det komme.
Meningen var jo sånn egentlig at jeg skulle gå meg en litt lengre tur
i ordentlige klær men dette får holde for i dag.
Jeg hadde håpa på ett par elg på "si" på bildene men de ligger nok ett sted og sover...
Nå er det full fyr i ovn og nydelig kaffe på gang.


Velkommen til mitt lille rike





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)