25 februar 2016

Fyttikatta


William har feber her så han er rene fangbarnet. 
Håper det er noe fort og forbigående, ikke så artig da de søte små er syke.
En annen som er syk er pus. Han kom seg men syns han virker nokså redusert i dag.
Pelsen faller av så jeg er glad dyrlegen ringte meg i dag for da slapp jeg å ringe :)
Han var meg i forkjøpet. Så i morgen skal vi ned med pus slik at han blir sjekket.

Akkurat nå har jeg noen få vedskiver igjen her inne, å jeg tør ikke gå ut.
Jeg har nemlig 6 elg som LIGGER og sover utenfor huset her,
å det er flere kalver å da vet jeg mor kan være sur, så best å holde seg lavt i terrenget.

Pus hoppa opp i lillevinduet på badet. 
På bildet er det 3 elg som vises men det skal være 4 der.
Fyttikatta hvor mange elg....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)