07 februar 2016

Farger til besvær


Jeg holder på å planlegge dette med å skulle bo meg til i hodet mitt.
Jeg har vel egentlig latt det surre hele veien men soverommet mitt står vel uferdig.
Det er mer eller mindre som ett hvitt lerret uten noe på veggene...
vel...bortsett fra ETT bilde.
Men det var meningen da jeg malte alt hvitt. Jeg tenkte bo meg til for å finne ut
med tiden hvordan jeg skulle gå frem. Hovedsaken da jeg vaska og malte her i høst,
var at jeg skulle gjøre det beboelig, å nå er det jo det i høyeste grad.
Men det er viktig at det er ok rundt meg på soverommet. Det er jo ett sted hvor
øynene skal synke og man skal føle fred og ro.
Jeg har en sengegavl i fjøset som ble ødelagt under flyttingen, men den kan jeg
jo forsøke få trukket om, en gavl gjør mye for ei seng.
Nå tenker jeg male den største veggen som ikke vises på bildet under
kanskje i denne fargen...få malt vaskebordet (nattbordet) i samme greie og sette
noen fine grønnplanter til pryd...nytt gulvteppe....
Grønnfarger skal jo være fint til soverom....


Iom at veggen er såpass stor tenker jeg ha 2 stk hvite rammer med noe
som kan ta opp fargen jeg maler veggen i....70x100 bilder


Seriøst, jeg brukte 30 min på å få på overmadrasstrekket på overmadrassen.
Jeg sa noen salige ord i kveld...Jeg holdt på å gi helt opp.
Det føltes som en syk slosskamp for skumgummien sitter jo som lim på overmadrassen,
å skal man forsøke flytte den litt, så går ikke det helt. Jeg var søkksvett da 
jeg omsider fikk den på. Jeg forbannte hele katta, senga, madrassen og alt der og da.
Den katta skal ikke så mye som vise ett eneste værhår inn den dørsprekka,
for da tror jeg at jeg eksploderer.
Jesusbildet er etter min bestemor, syns det er koselig jeg så det skal få 
henge der, for dette var hennes soverom så litt heder og ære skal hun få!
Julestjerna har evakuert på soverommet, var litt pinlig å ha den nede...
Å ikke kunne jeg kaste den heller for den er jo frisk.....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)