19 februar 2016

En sladd


Jeg skulle prøve å se en dokumentar her. Jeg elsker dokumentarer.
Det kan handle om egentlig hvasomhelst!!!
MEN...

"Vi beklager. Vi har ikke rettigheter til å vise dette
innholdet der du befinner deg"
?

Jeg tenker, befinner jeg meg i ett området da som ikke tåler dagens lys?
Burde det vært en sladd over hele landbrukseiendommen?
Har det noe å si hvor jeg befinner meg i forhold til hva jeg skal se på 
eller høre på? Beklager du sitter på Rundhaug så det her får ikke du se.
Men du som sitter på Bardufoss, bare trykk på play?
Merkelig...


Nå skal jeg avgårde til dyrlegen for han ville se over katten igjen.
Vi får se hva han sier. Katten ble i allefall mye friskere etter å ha fått medisin.

1 kommentar:

  1. Prøv Settings/Options>Advanced>Network>Kryss av/velg (No Proxy)>Refresh.
    Eg hadde samme problem.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)