01 februar 2016

Det snør det snør


Ute snør det i syke mengder, men det gjør meg ingenting, jeg er glad i snø jeg.
Så lenge det ikke er på -30 grader er jeg bare lykkelig. Som nå, kanskje 
-1 ute å DEN julestemninga. Bring it on! Sier jeg bare da....
Nå som det begynner lysne litt ute så skal jeg se om jeg ikke får meg ut
fotomessig på dagtid her....jeg er bare litt...ehh treg?
Tror saken er at jeg er utrolig hjemmekjær. For hjemmekjær.

Jeg fant forøvrig noen kloke ord fra Fugelli, igjen.
Han har så mye ok på hjertet den mannen.
Jeg tror mange av oss kan lese den teksten i disse perfeksjonistdager
hvor alt skal være så flott og fint. Det er å leve urealistisk etter hva jeg tenker.
Vi alle har våre ting, det handler bare om hvordan vi griper det an.
Å det er faktisk lov å ta feile valg, det er lov å feile, lov å ikke være perfekt.
Jeg tror man kommer lengst med å være ærlig med seg selv og andre
å kalle en spade for en spade. Å si noe annet er ett liv på løgn,
det akter ikke jeg leve. Jeg lever livet som ærlig jeg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)