09 februar 2016

Det gledes


Ikke førstkommende men neste helg så er det duket for dette radarparet
i Målselv Fjellandsby. Det seriøst gleder jeg meg til.
Eva synger så vakkert, musikken er fortreffelig så er jeg jo i slekt med makkeren.
Å få disse to opp i fjellandsbyen kan ikke bli annet enn vakkert.
Vakkert par, vakker musikk på ett vakkert sted.

For deg som lurer på hva Målselv Fjellandsby er, så er det bare å google
eller gå inn HER å titte. Jeg bor på en fantastisk plass.
Mens jeg gikk inn på siden der ble jeg påminnet om at jeg fremdeles må kjøpe
meg slalomutstyr. Jeg bor ikke lange biten fra dette stedet, så det er jo ren
idioti å ikke utnytte seg av det flotte landskapet som er rundt meg her...
Om noen i nærheten skal selge sitt utstyr er jeg interessert...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)