15 februar 2016

Brrr


I dag skal bilen på verksted, det var 4 pkt før han skulle gå gjennom EU-kontrollen,
så da er det bare å få det fiksa først som sist. Jeg har kommet dit i hodet mitt nå 
at jeg burde bare beholde bilen til han går av med døden, for jeg har brukt syke mengder
med penger på den....å jeg er SIKKER på at selger jeg den nå, så vil nestemann
kjøre knirkefritt i allefall 10 år til!!!!!!!!!

Jeg klarte selvsagt å kaste lappen jeg noterte kl slettet for timen på,
så jeg måtte hive meg på tlf her før 08. Som jeg sa til de, da det er så kaldt som det
er, -20 så fyrer jeg med det jeg har, uten å så mye som tenke.
Så lappen med kl slettet på var brendt til grunne for å si det sånn.

Nå er jeg rimelig lei av å fryse, syns denne kulda har vart. Vel vi har hatt ei uke
med mer normaltemperatur men så er det liksom bare "game over" å det starte på nytt.

I går var formen upåklagelig, jeg merka ikke at jeg hadde vært på fest i det heletatt.
Egentlig ett guds under, for på slike bursdags og bygdefester så får du servert
mer enn en sort, for å si det sånn, så at dette gikk bra er ikke annet enn ett mirakel!
Jeg hadde det i allefall knallartig. Men jeg dansa så mye sving at jeg er øm i hele kroppen...
På bygda går det i sving å da jeg først begynner så er jeg jo ustoppelig!
Kjennes ut som jeg har gjort min livs største treningsøkt i dag...og i går...
Jeg havnet på pizzakjelleren med koselig selskap på kvelden, en fin avsluttning
på en søndag og på "dagen derpå". 
En pizza har aldri smakt så godt som akkurat i går...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)