14 januar 2016

Brr


Vi kom hjem sent i kveld. Ikke noe hyggelig å komme inn her for å si det sånn.
Det har jo ikke vært fyrt i ovn her i hele dag så det var en smule kjølig.
I dag tidlig når jeg kjørte var det -30 ute, men bilen startet takket være at jeg hadde
hele 4 strafferunder i går. Jeg kjørte til og med på natta for å være sikker på å få start i dag!


I byen fikk jeg solgt noen ting via fb. Genialt. Ting som etter flyttinga bare tok plass i fjøset.
Til våren skal jeg renske skikkelig opp der...ohoi, litt å ta tak i...
Ellers kom jeg over en knallgod parfyme som jeg bare røska med meg, nattbord til W...
+ noe småtteri. Stressende i byen så alltid godt å komme på landsbygda igjen
(ser vi bort fra temperaturen)
Stor forskjell fra Tromsø og hit for å si det sånn!

Nå stormfyrer jeg å vurderer opp i natt for å fyre så vi slipper stå opp til ishus.
Kanskje tenke litt mer smart, å stå opp noen timer før vi skal opp å fyre
så det er klappet og klart til vi skal entre en ny dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)