05 januar 2016

Take a deep breath


Å som jeg hater dager som i dag hvor alle tankene bare SLÅR ned og i meg
å spiser inntil beinet, slik føles det...det gnager seg inn i hjertet.
Den følelsen de tankene gir....unner jeg ingen. Jeg hater dager som i dag, virkelig.
Når alt kommer til alt har jeg det egentlig fint men noen dager...som i dag...
De kommer heldigvis skjeldere og skjeldnere men når de slår ned er de tunge å være eier av.
Tunge tanker som jeg ikke håndterer helt. Jeg må lære meg å leve med de tankene.
På dager som i dag så føler jeg meg forferdelig som menneske og person....
Skikkelig misslykket. Men jeg har jo lyktes i noe så helt håpløs kan jeg ikke være...
Jeg vet jo at jeg er ett ok menneske, jeg har bare hatt litt uflaks....
(med det sagt har jeg hatt mye flaks også)

Det kommer en ny og bedre dag i morgen. 
Jeg har bestemt meg for at 2016 skal bli bra, må bare bearbeide noen tanker, de som plager.
Finne de rette måtene å håndtere de dårlige dagene på. Der er jeg ikke flink.
Vel, jeg har blitt flinkere men ikke flink nok.
Jeg kan heldigvis si høyt til meg selv og andre at i dag, da er det en dårlig dag.
Ikke alle tør det, i dag er det jo slik at du skal fremstå som mest mulig lykkelig,
gjerne 24 timer i døgnet. Ingen tør å vedkjenne seg at de har en dårlig dag eller er trist.
Det er fyfy. Det er en styrke i seg selv å kunne si høyt hvordan man har det,
på godt og vondt. Folk lyver om de er lykkelige konstant, det nekter jeg å tro.

Jeg bet meg merke i Kong Haralds nyttårstale

"Den som er veldig sterk må 
også være veldig snill"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)