15 januar 2016

Støt


Jesu Maria altså. Jeg prøver ta av sofatrekkene, de må vaskes...
Jeg holder på som en idiot her. Jeg får så mange støt da jeg prøver rive det av
at jeg ser ikke riktig klok ut....Noen der ute med tips ang hva jeg kan gjøre
så jeg slipper alle støtene? Ikke bare skvetter jeg men det er jo ubehaglig også...
Tørr luft sikkert og mange minus ute...

På kjøkkenet har jeg skiftet gulvteppe i dag. Nytt teppe kom i går + to nye stoler...
Jeg skal blande nytt og gammelt. Jeg har funnet ut en ting.
Her vil det ta år å bo seg til. Jeg må ta litt og litt.....


William ble bra stolt da han klarte montere stolene helt alene....



7 kommentarer:

  1. Statisk elektrisitet er noe herk, pleier å hjelpe hvis du væter hendene med vann eller evt. håndkrem og stryker lett over klærne. Nydelig seng lille William har fått seg, enig med deg, gammelt og nytt er spennende. Personlig liker jeg ikke disse hjemmene der alt ser ut som det er kjøpt i går, ingen personlighet og sjel over det. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal prøve ta på håndkrem i morgen da jeg skal ta på trekkene igjen på sofaen. Noen som anbefalte støvler når jeg holder på?? Jeg har funnet ut at det vil ta meg mange år å bo meg til her. Men liker jo tanken på det også selv om jeg skulle ønske jeg hadde alt jeg så for meg. Litt artig å evt kunne kjøpe en ting om man virkelig faller for noe man ser....

      Slett
  2. Fine nye stoler, hvordan er de å sitte på? Har sett litt på dem selv, men ikke turt å bestille uten å prøvesitte først :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Formen er veldig bra, man sitter godt i den å armlenene er gode å lene seg på. Men i mitt hode i allefall vil jeg ha den "bertil-puta" oppi. Jeg har ett kaldt kjøkken nå i mange minus. Mulig puta forsvinner på sommeren å taes på igjen på kaldere dager. Kjøpte en sort Bertil i hver stol å det er jeg glad for. Stolen skal være en kombinasjon av tre og plast, syns ikke det lyser plast av den eller at den kjennes ut som det. Jeg er fornøyd med de i allefall.

      Slett
  3. Takk for svar, tror nesten jeg må ha et par sånne :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er i allefall veldig fornøyd, blir mer og mer glad i de for hver dag, syns det var en rimelig og ok stol. Men smaken er som baken

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)