16 januar 2016

Positiv energi


Det er vissnok mer energi her enn hva jeg hadde trodd.
Jeg har jo vært så elektrisk at gnistfokket har stått her.
Men jeg har en annen type energi også, som jeg faktisk ikke var klar over.
Jeg hadde besøk i kveld, så får jeg mld etterpå om at jeg hadde så mye positiv energi
at vedkommende fikk sånn inspirasjon etter å ha vært her.
Jeg tenkte bare WHAT? Jeg føler meg jo som DEN pessimisten....
HER liksom, sikker på at du sier rett nå?


Jeg måtte ta en tlf til min besteveninne etterpå å jeg måtte jo fortelle det her..
Så ler jeg, for som jeg sa jeg er jo så negativ. 
Så begynner hun også men at hun får også sånn positiv energi av å være her.
Jeg bare HER?????? Ja hun ble i godt humør osv hun også.
Jøss måtte jeg si, jeg ante da ikke det.
Men som hun sa det er nok ting du tenker i hodet ditt, at du kanskje tenker mye 
negativt men det er jo ikke det som er i virkeligheta. Da må man jo bli i godt
humør rundt deg....Helt sykt, det har jeg ikke vist før i kveld....
Gjør jeg det virkelig sånn at noen blir i godt humør?????
Jeg trodde jo i hodet mitt at jeg var DEN gledesdreperen, men det stemmer overhode ikke sier de.
Nesten godt å høre det.....trodde det var helt motsatt jeg....
Så da er kanskje ikke ting så galt som jeg har tenkt, i hodet mitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)