03 januar 2016

Nytt år nye muligheter


For en sann fryd. Nesten så man føler man begynner livet på nytt.
Det er ett helt nytt år og nye muligheter.
Jeg er glad jeg er kvitt det gamle for å være helt ærlig.
Men jeg har troen i år, i år er det mitt år. Nå skal jeg blomstre.
Det er nesten så jeg ikke klarer å vente på å ta fatt på det på ett skikkelig vis.
Jeg skal snu litt på diverse ting fremover, ta vekk de tingene som overhode ikke
er verdt å ofre tanker på, de tankene jeg skal ha skal være fine og positive.
Ingen skal ta noen gleder fra meg i år på noe vis og ingen skal gjøre meg trist.
Jeg har egentlig ingen nyttårsforsett annet enn at jeg skal gjøre det beste ut
av hver dag, å jeg skal leve hver dag og være lykkelig...
2015 var det mange nedturer. Ikke alle mennesker var slik jeg hadde trodd.
Man lærer så lenge man lever. 

Jeg har lyst på en liten tur vekk....få meg i litt fotomodus.
Prisen til "syden" var rimelig....1500 kr....så jeg vurderer nesten å bare hoppe på
en tur å bare dra.....slappe av for det er meg vel fortjent.
Ingen stress....ta bilder, lese bøker, spise god mat......
Jeg må se hva jeg gjør. Jeg unner meg i allefall alt vel for 2016 å det hadde
blitt en finfin start på ett FLOTT år. Litt greit dette med nytt år, det blir som å få 
utlevert ett blankt ark som du skal fargelegge og bestemme helt selv.
INGEN skal få skrible på mitt ark i år...ingen...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)