04 januar 2016

Nydelige farger


Det var ett vakkert lys på himmelen i dag da jeg kjørte ut.
Nesten rart å "se lyset" igjen....
I går og i dag har jeg vært i skikkelig rydde og fiksemodus.
Nå skal jeg få orden her, begynne å sortere litt. Jeg føler jo at jeg holder på å bo meg inn,
vel er ikke noe bare jeg føler, det er jo noe jeg faktisk gjør. 

Jeg skal prøve å selge unna
noe av flyttelasset som står i fjøset, for til våren skal jeg ha storopprydding der :)
Det er ikke alle "bytingan" som blir rett inne i skogen i ett gammelt hus.
Nå skal alt få sin plass å jeg skal lage ett system innendørs, både i fjøset og i huset.
Jeg flirer litt da jeg sier "jeg har fjøs". Jeg har jo alltid drømt om å bo på gård...
men at det skulle bli noe av, vel det hadde jeg aldri trodd.
Nå skal det jo sies at det er ett dødt fjøs, enn så lenge. Jeg har drømmer og jeg er av
troen på at alt man virkelig vil, det får jeg til. Der er jeg ganske ok :)
Men fjøset trenger litt omsorg før jeg kan putte noe levende inni der,
å først skal jeg ta huset så kommer kanskje drømmen.

Nå gleder jeg meg til å ta fatt på huset utvendig til våren....det skal males :)
Å en annen ting jeg seriøst gleder meg til er å begynne å tenke uteområde.
Jeg er ett menneske som elsker blomster og hage å nå har jeg hage. En stor en.
Jeg må legge en liten plan for hvordan jeg skal gjøre det her....
Gården skal blomstre som aldri før...
-fordi den fortjener det


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)