27 januar 2016

Noen ganger slår jeg til


Jeg holder jo på som dere vet å bo meg inn, det er ikke gjort på noen mnd.
Det vil ta år, men jeg må si at jeg gleder meg til å ta litt og litt.
Tenk så kjedelig om jeg ikke hadde NOE å tenke på husmessig?
Så lenge det er småtteri er det greit men klart, ramler taket ned så vil jeg ikke
tenke at det er fullt så trivelig. Men jeg tenker mest på lett oppussing og interiør.

Dessuten dukker det jo smarte ideer opp av og til også.
Jeg satt her en dag å klaga til ei om lite lys inne her. Det er jo så mørkt at
jeg går rundt med flapsen og famle. Men så kom jeg på en ide, jeg manglet
bare en krok, men det kjøpte jeg på en byggevarehandel i dag.
Dimmer, det hadde jeg liggende på lur.
Jeg tok rett og slett arbeidslampa/håndlampa å hang til spott og spe i ruta!
Kan ta bedre bilder etterhvert.
Akkurat nå har jeg laga meg salat så det ser ikke ut på benken :)
Ikke alltid jeg gidder bloggifisere men akkurat nå bør jeg det....



 Jeg var ihjelsulten da jeg kom hjem i dag. Jeg dro avgårde på ett verksted.
Det var klart for EU-kontroll. De hadde dessuten noe annet halvferdig
fra forrige runde så det gikk 2 timer der hvor jeg satt og trøkka i en stol.

Jeg hadde to smådjævler som satt og prata til hverandre på hversin skulder.
Den ene mente på at nå har hun hatt så mye utgifter og dritt med den bilen at
nå går den gjennom omgående. De har neppe sett en så tipp topp bil hvor
søren meg alt er nytt, bortsett fra sportssetene og karoseriet.
Den andre djævelen sa PØHH hun her har aldri flaks, ikke f at den går gjennom.
Bare vent, de finner garantert mye rart og sikkert noe dyrt. Noe veldig dyrt!
Hun skal ikke slippe unna...

Djelvel nummer 2 hadde rett!
Pkt 4.1.1 skjedde selvsagt på vei til verkstedet men det har jeg ordna..
...så var det bare resten. Har lyst å si noen ord....
Jeg er mett, både av salat...og bil!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)