09 januar 2016

Malemaskin


Den her frøkena er ei skikkelig malemaskin....
Kverna går nonstop da det bare er meg og henne her.
Hun er så kosete at hun vet ikke helt hvor hun skal gjøre av seg.
Men da "pus" kommer, altså maine coonen min da slår hun om.
Jeg håper jo at hun roer seg og at hun forstår at "pus" ikke er farlig.
Han er snill som dagen er lang å ble jo superglad for å se  en annen katt.
Men skal hun være så redd og så sint så spørs jo det her.....
MEN jeg krysse fingrene og HÅPE det roes...

I dag har vi bare -15, rene mildværet, tror jeg skal prøve meg på bilen i dag :)


2 kommentarer:

  1. Så vakker hu er, håper det ordner seg.
    katta mi nekter å gå ut, for kaldt og surt snør sidelengs.

    varm klem,

    SvarSlett
    Svar
    1. "Pus" er snar ute for å si det sånn, han er ikke glad i kulda vi har hatt. Frøkena holder jeg selvsagt innendørs. Ja hun er ei vakker gammel dame hun her, bare så synd hun er så sint på "Pus"

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)