19 januar 2016

Kaldt


Nei nei nei, det er bare -32 ute i dag å kaldere skal det bli.
Her er det bare å fyre som en gal å satse på at man overlever nærmest.
Artigste var jo pus som gikk til døra å ville ut....er du gærn sa jeg å åpna...
Han rygga og LØP inn!
På dager som dette tyr han til kattedoen inne, ellers er den aldri i bruk.
Han nekter gå ut. Flere ganger jeg lurer på hva dyrene tenker. Som nå.
Om han blir trist fordi han ikke kan være ute osv.
Men det er umulig å være ute i det her. Jeg skulle vært på butikk men bilen tør
jeg rett og slett ikke starte. Det er en dieselbil UTEN motorvarmer så det
gjør jeg bare ikke. Jeg får bare håpe at den her kulden gir seg snart
sånn at både katta og jeg får oss ut :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)