07 januar 2016

Innedag


Jeg gjør ikke annet enn å fyre i alle rom her.
Jeg fyrer i 1 av 4 vedovner, resten strøm.
I dag har jeg ikke turt å starte bilen etter gårdagens opplegg.
Jeg hadde egentlig verkstedstime i dag, men måtte bare avbestille den å få ny.
Jeg syns synd i bilene å jeg har liten lyst å presse min om jeg ikke absolutt MÅ
å det står om liv. Jeg har barikadert meg inne nå, med nok mat, stearinlys og ved,
å her blir jeg, til kulda er vekk, den værste i allefall.
Elgen har kommet tilbake, den liker seg utenfor her. Syns det er behagelig å sitte
og se på den jeg....de er rare men fine. Skulle jo fått til noen elgbilder en dag...
Ikke at det er så mye eksotisk over det men....jeg har liksom ingen fine elgbilder :)
Da det er sagt er jeg a.l.t.f.o.r dårlig til å bruke kameraene mine...
Skjerpings :) 2016 skal bli det store kameraåret!!!!

Humøret er bedre å tankene har roet seg. Jeg vet jo at de kommer og går så det er neppe
siste dagen jeg føler meg forferdelig. 
Men takke meg til noen nedturer egentlig for da setter jeg uendelig stor pris på oppturer.
2016 er jo året jeg skal forme helt sjøl, hvor hærlig er ikke det?
Fortid skal ikke styre mine tanker, det er ikke den jeg skal leve, det er jo fremtiden.
Jeg skal tråkke min egen lille sti og bestemme selv hvor den skal gå,
egentlig en helt hærlig tanke.

En liten luring
William altså, for en søtsak. Bruker å si det:
 "Du er så søt at jeg kunne spist deg opp, men jeg kan jo ikke det for da er det ingen William igjen"
Han pleier være helt enig med meg når jeg sier han er søt og snill, han nikker å bare sier JA.
På spørsmål om han og jeg kan være bestevenner får jeg alltid JA :)
Når jeg legger meg om nattan så pleier jeg alltid si "jeg er glad i deg" selv om han sover..
men han nikker å sier mmm...... 
Så har vi en annen greie, klem skal gies hver dag, så når jeg spør om det er noe
han har glemt i dag så er det "klem" så kommer han så jeg får en l.a.n.g klem :)
En hjelpsom liten kar, hjelper å bære ved, vaske, lage mat, rydde....vil være med på alt.
Han stopper ikke før jeg stopper så han går ikke lei etter litt heller. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)