03 januar 2016

I modus


Det heter seg jo at man skal bo seg inn, å det er det jeg holder på å gjøre. 
Jeg har jo fått fiksa en god del på kjøkkenet. Nye handtak på skuffer og skap...
Tok vekk ei gammel lampe over kjøkkenbenken og monterte opp ledlys langs benken...
Ny benkeplate, nye gardiner og taklampe...malt alt fra ORANGE til hvitt.
Litt mer behagelig for øyet kan vi slå fast.
I dag har jeg ett hvitt teppe på gulvet under bordet, ellers helt likt som bildet tilsier.


Jeg er jo veldig glad i disse blåe pinnestolene. Jeg har 3 stk som tilhørte gården...
Jeg fikk lyst å kjøpe 2 nye stoler som skal stå fremme i tilegg til tripptrappstolen til William,
i sort med ett hvitt og sort gulvteppe....tenke tenke....Så kan pinnestolene være ekstrastoler:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)