22 januar 2016

En ting jeg savner


Jeg stod og laget meg middag i kveld å det slo meg litt der jeg
stod å "grævde" i stekepannen, å det er hvor kjedelig det er å stå og lage
mat alene og til seg selv.
Det er noen få ting jeg savner fra det å være to, matlaging er en av tingene.
Det er jo så gøy å stå to stykker og lage all mulig slags mat....

Å hvor artig er det da å klappe sammen ting til seg selv?
Først skal jeg sette meg i en bil alene, for så dra på butikken ALENE for å handle inn 
til det jeg evt skal spise, finne det ut alene, så kjøre hjem alene for så 
stå der og kutte det opp alene, steke og koke...fritere...grille...
SÅ skal jeg midt oppi alt sitte og spise det alene..?
Utrolig festlig. 
Nei så i dag fant jeg ut at det jeg savner mest med å være to er å lage mat
sammens med noen.
Savner nok mer men dette havner nokså langt opp på lista altså.....

Jeg vet i allefall en ting, jeg klarer meg utmerket alene.
Jeg gjør det meste selv og overlever 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)