30 januar 2016

En dag med mye innhold


Noen dager er mer innholdsrik enn andre. 
I dag var en sånn dag, hvor det gikk i ett fra tidlig til nå.
Hærlig!

Å herregud jeg savner sommeren. Jeg seriøst gleder meg til våren kommer.
Jeg satt og fantaserte om blomster rundt huset i dag.....Lage det til mitt eget drømmested.
Vel for meg har denne plassen alltid vært det men nå kan jeg sette MITT preg på det.
Jeg tror det er passe viktig å ha en langsiktig plan over hvordan jeg vil ha det.

Ett problem er den store hagen......Jeg må få delt den inn i soner.
Jeg vet ikke jeg, den må være på 2-3 mål, selve hagen.
Jeg har lyst å ha blomstebedd rundt fjøset...på ei langside av huset...
Drømmer meg vekk....Men for å få det lunt tror jeg at jeg må legge hodet i bløtt.
Når det er såpass stort rundt er det vanskelig å få denne lune følelsen.
Drømmesenario måtte vært å fått en hagearkitekt hit å bare SLIK gjør du det!

Men det jeg vet er lurt er å samle sammen masse ideer, få de printet ut,
henge de opp etterhvert som det dukker opp så bare prøve....
Uansett er ikke alt gjort på engang men greit å ha en liten plan å begynne i en ende.
Det vil ta ÅR før jeg er ferdig her....Å det er egentlig fint for da har jeg
noe å tenke på og holde på med.
Det jeg gleder meg mest til nå er å male hele huset. Til våren...da skal jeg peise på!!!!

På sommeren elsker jeg å være ute. Da lever jeg ute....
Vel nå har vi hatt noen fine vinterdager her i nord, det har vært passe temerert til 
at jeg kan være ute uten å føle på at jeg skal dø hele tiden av kulde.
Solen begynner å titte frem å jeg føler jeg livner til :)



2 kommentarer:

  1. Tips: få stauder av folk i området. Det er gratis pluss at du får ting som garantert vokser her i området.��Line

    SvarSlett
    Svar
    1. God ide :) Må i allefall ha 2 av de 4 sidene.....å sikkert en duk under for å forhindre ugress....i dag vokser det jo søren meg furu der beddene skal være...inntil husveggen....

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)