05 januar 2016

2016



Etter hver jul er jeg skikkelig på tur sovemessig, men det går seg nok til.
Jeg elsker stillheten i huset her, i skogen her.... det er rett og slett deilig.
Det er noen som lurer på hvordan jeg som urban bydame klarer bo her.
Jeg tror først og fremst man må trives med seg selv og ha det ok i sitt eget selskap,
hvis ikke tror jeg at man kan slite. Jeg tror ikke alle er laget for å bo slik til...
Men jeg tror nok det at iom at jeg var vant til å være her fra jeg var lita jente nokså ofte,
så har jeg på en måte fått det inn med morsmelka. Det er ikke noe totalt fremmed.
Men jeg ser jo på nett hvor jeg leser historier om byfolk som selger alt og kjøper noe på landet,
uten å ha noen erfaring av å bo slik, OG trives!
Finner jeg ikke ro her, finner jeg den ingen plasser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)