15 desember 2015

Svea


Jeg er i live, jeg har bare vært nede for telling en god stund nå :)
Men nå begynner jeg bli fit for fight igjen, å glad er jeg for det.

Er det noen som har denne Svea Miss Smith jakken hvor str går på 36-38 osv
som kan fortelle meg om størreslen er slik den er eller om man må ett hakk opp
enn det man vanligvis bruker? 

Her i Målselv kan vi jo havne oppi -40 grader å jeg akter ikke fryse.
Jeg hater å fryse å bor jo selvsagt på rette plassen!!!

Jeg er i mål til jul, nesten...bare ett par gaver igjen så er det klappet og klart.
Er det noe jeg gleder meg til er det å stå opp å se på alle tegnefilmene.
Det elsket jeg som barn å det elsker jeg som voksen også.
Egentlig skulle jeg hatt meg en fantastisk god pysjamas å tusle rundt i...
Det får jeg sette på listen min over ting jeg må ha. En god pysj!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)