05 desember 2015

Martnadag


I dag har vi vært på Rundhaugmartna. Koselig å tusle rundt der.
Men selv om gradstokken lå på akkurat 0 så syns jeg det var litt kjølig :)
Jeg syns det er så koselig når bygda lykkes med å arrangere såpass store ting
for både unger og voksne. William har i allefall storkosa seg.
Etterpå var det godt å slappe av med "dadda".
Vi hadde hyggelig besøk utover formiddagen og hele dagen har vel vært
det jeg kaller for en koselig og vellykka dag.
Jeg har vært syk over en uke, det går ikke over....nå har jeg en stemme som ei kråke
pluss at formen ikke er på topp...men..går vel over, en vakker dag.


Noen bilder tatt i full fart. Ble ikke så mye fotografering med William på armen :)





5 kommentarer:

  1. Herlige barn du har Gjertrud😄
    God bedring og god helg til dæ.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja de er flotte begge to :) Klem

      Slett
  2. Ser koselig ut med julemarked- og nydelige barn du har! God bedring!

    SvarSlett
  3. Hei, Koselig med julemarked. God adventklem fra Siv :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant, julemarked gjør susen i ei travel førjulstid, man kommer i stemninga :) God advent til deg også

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)