15 desember 2015

Hvem vil du nominere?


Jeg kom over den skjønne her for litt siden å syns det var såååå rørende.
Ingenting gjør meg mer glad enn å se når andre blir glad.
Jeg fant reklamen på nettet for noen uker siden men
nå legger jeg den ut her til alle dere for jeg tenker kanskje akkurat DU kjenner noen
som du ønsker noe helt spesiellt for på dagen sin?

Jeg har mange spesielle mennesker i mitt liv men det er liksom ingen av de
som er mitt hjerte nærmest som har dag i nærmeste fremtid.
Men jeg skal legge inn ETT ønske selv om det er litt frem i tid å se om denne personen
får det lille ekstra på sin bursdag :) Det er gøy å glede andre !
Kanskje får du og jeg ønskene våre oppfyllt? Bare å hive seg på.



Innlegget er sponset

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)