09 desember 2015

...Hei Lars...


Er det andre eller er det tredje uka jeg hangler?
Jeg prøver overse viruset jeg har så godt som jeg klarer, jeg tenke jo hver dag at
dette går nok over. Nå er det ikke mange dagene til jeg har legetime så er det ikke
over til da så får jeg si i fra. Hvem vet, kanskje jeg må på antibiotika for å få det vekk.
Er ikke sengeliggende syk men har ikke vært i form.
Jeg har nok en infeksjon av noe slag....Jeg er oppegående å ikke sengeliggende
å trosser hele sulamitten. Akte ikke være syk selv om jeg er det.
Jeg skal heller prøve ta livet totalt med ro noen dager. Har jo gått i ett
de siste ukene så jeg har liksom aldri fått henta meg inn.
Hører det er flere som har gått rundt å hangla så jeg er nok ikke alene.

Den her årstiden syns jeg går så fort, det er ikke lenge til julaften...???
Nesten så jeg ikke tror det er sant..Bare noen få dager igjen så skal det være jul?
Jeg har småpynta her bare for å komme litt i stemning. Nå venter jeg bare på
litt mer snø så skal jula bare komme for min del.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)