16 desember 2015

Ett fantastisk lån


Er det noe jeg hater, så er det regninger. Regner med det er flere enn meg
som missliker å få regninger i posten?? :)
Men da jeg fikk denne papirhaugen her over skyldig beløp ble jeg ikke skremt.
Jeg jublet faktisk. Nesten så jeg gleder meg til å betale på det.
Jeg har begynnt å betale å jeg gjør det med ett smil om munnen.

Her har jeg bodd meg ihjel i Tromsø i mange år, leid....kastet penger ut vinduet.
Nå for første gang i mitt liv EIER jeg en bolig. 
Jeg eier verdens beste plass på jord, en hærlig gård, en nedlagt gård...
Drømmen min er jo å få fjøsen fikset slik at jeg kan ha dyr. 
Husleien min er...3873,-. Det betaler jeg på huslånet, på en diger eiendom på over 1000 mål!
Hvor fantastisk er ikke det? I Tromsø lå leieprisene fra 10.000-15.000 som 
jeg betalte.....Så jeg sier det igjen, disse pengene betaler jeg mens jeg smiler....
Husbanken, uslåelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)