09 desember 2015

Bosch skrumaskin

Jeg lo litt da jeg så denne reklamen.
Det første jeg tenkte er jo at denne kunne jeg spillt inn helt 100% naturlig her hjemme,
for jeg føler meg litt sånn av og til :) Jeg elsker reklamer som har humor i seg.
Nå har jo jeg holdt på å pussa litt opp her, jeg har også tatt meg turer innom "mannebutikker".
Egentlig er det helt feil å si for det er mange damer som skrur også. 
Jeg har jo tidligere bare hatt skrujern, så jeg gikk til anskaffelse av en maskin da jeg gikk i gang 
her i huset. Skal du henge opp bilder er det jo perfekt, du slipper stå og knote...
Jeg skrudde jo også fast ribbebunnen i de to sengene jeg restaurrerte, å skulle jeg gjort det
med ett skrujern så gud hjelpe meg.

Om du er mann eller dame å er i manko på julegaveideer til noen, 
prøv å finn ut om vedkommende har en slik maskin eller om de fremdeles har skrujern.
Jeg tror de fleste ville blitt glad for å fått en slik gave. Jeg har i allefall ønska meg verktøy!
Denne Bosch Syneon har ekstra batterikapasitet slik at du slipper gå tom for strøm midt i jobben.
Hvor irriterende er ikke det, stå og skru så er du tom for batteri?
Jeg hadde en dårlig maskin for mange år siden, en skrue så var det tomt for batteri.
Bosch er en kvalitetsvare så det lønne seg gå opp en hundrelapp eller to å få noe ordentlig.
Denne leser hvor mye energi den vil bruke på en skrue ut fra hvordan skrue det er.
Tynne skruer bruker mindre enn større og kraftigere slik at du vil spare batteritiden.
Dessuten lader den ekstra fort.






(innlegget er sponset)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)