10 november 2015

Veien blir til mens du går


Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt over akkurat det sitatet
"Veien blir til mens du går"
Den gjør faktisk det. Egentlig velger man sine veier i livet hver eneste dag.
Noen ganger velger du feil og andre ganger velger du den rette vei.
Noen gang er du faktisk helt lost å aner ikke hvor du er på vei.
Jeg holder på å bane min vei. Ikke alt har blitt som tenkt men det er da igjen
viktig å stake seg ut en ny kurs, som blir så rett som den kan bli. 
En kurs som vil gjøre meg lykkelig og få best mulig ut av meg som menneske.
Noen ganger kan du ikke velge den veien du egentlig vil velge...
Jeg har stått i den situasjonen også, å den er kjip. Men det er nok ei mening med alt.

Jeg er på vei en eller annen vei nå....frem i allefall!
Jeg kan ikke se meg tilbake å tenke på de veiene jeg skulle gått. 
De måtte jeg ha valgt der og da. Jeg har troen på 2016.
Nå skal jeg få ut det beste i meg selv, bli den beste jeg kan bli og gjøre det
beste jeg kan gjøre å jeg har jo alle sjansene nå for at det går bra.
Nå har jeg kjøpt mitt lille gårdsbruk og er lykkelig her, så lykkelig
som situasjonen tillater meg å bli. 
Vi vet aldri hvor lenge vi lever å det gjelder å gripe hver dag.
Satse på en vei hver dag og håpe på det beste. 


2 kommentarer:

  1. Som æ skulla sagt det sjøl Gjertrud😄
    Håpe alt er bra med dere alle.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)