04 november 2015

Prøvekjøre fremdeles, dagens bil er Volvo XC60


Med hodet fullt av tanker var det greit å sette fokus på noe annet hyggelig for ett døgn. 
Jeg lånte en Volvo XC60. Dette er rett og slett en drømmebil!!
En sexy snasen lekker sort sak!!!
Den er fantastisk å kjøre, god komfort, ligger stødig på veien å du føler at
du sitter utrolig trygt i den. Dette havnet så og si som nr 1 på lista mi over de
jeg har prøvekjørt til nå. Da jeg skulle hente den så var jeg mer sånn
"det er sikkert en grei bil"
Men jeg kjørte bare noen km før jeg skjønte at det her er mer enn greit.
Det er faktisk jævelig ok å sitte her og styre og slappe av inni den her kupeen.
Jeg driver og veier for og mot å jeg var neeeeeeeesten på tur å tippe over til
å ta denne bilen her faktisk. Men prismessig tror jeg at jeg skal finne på
noe annet lurt. Jeg skal tenke økonomisk nå. JA jeg er i 40 års krisa...
Tror jeg holder på å bli mann jeg, det er jo de som flyr rundt med fine biler i 40 årene :)
Men so be it, da får jeg være en forkledt mann i 40 åra da.

For meg er det viktig med en fin bil, både form og innventar.
Men vel så viktig er sikkerheten og komfort.
 Her er Volvo uslåelig. Kjører du utfor i den her
så ringer Volvo deg omgående, å svarer du ikke kan se se hvor mange belter
som er i bruk i bilen å gi beskjed til ambulansen hvor mange som sitter i bilen.
Etter mine 2 ulykker betyr sikkerhet alfa omega. Jeg ønske ha en bil hvor jeg
føle meg trygg og som jeg føle jeg har kontroll over. 




Jeg holder på å legge opp en ny plan nå i mitt nye liv.
Jeg fikk livet snudd på hode å nå skal jeg ta grep. Jeg har egentlig bare venta
på at dagen skulle komme hvor jeg skal ha en kick off på meg sjøl.
Jeg skal ut i jobb å den første jobbforesp. er sendt nå i ettermiddag.
Først finne meg en jobb, SÅ skal jeg kline til med en bil..
Jeg har bestemt meg hvordan bil også, men det får jeg blogge om da
den dagen kommer. Jeg har fått blod på tann å jeg kjenner energien fylles opp.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)