26 november 2015

Julekjole


Jeg elsker kjoler men får skjelden brukt de, desverre.
Hadde det vært opp til meg kunne jeg vanka i de hver dag, men ville vel sett litt
vel spesiellt ut om folk alltid fant meg stivpynta her midt oppi skauen.
Så det er jo perfekt at det er jul snart slik at jeg har en kjempegod grunn til 
å kjøre på meg den her!
Jeg har aldri gått for åpen rygg før, så det er jo klart, da jeg har blitt 40 år
så må jeg jo bare peise på.....aldri forsent :)
Normalt er det sorte kjoler som gjelder så jeg følte meg vel vill og gal
da jeg tok noe lyst. Jeg safer alltid med den lille sorte....
Jeg valgte en str mindre enn den jeg prøvde, den må tross alt sitte som ett skudd....
...å jeg blir jo reine raketten i den her :)

Jeg har vært i Tromsø å handlet inn julegaver, så da jeg så denne da jeg passerte,
så klarte jeg ikke la være. Skulle ikke ha noe til meg, men gaver til alle de
menneskene som har vært så snille mot meg i år :)





3 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole Gjertrud😄 Håper du får brukt den masse i jula.
    God helg
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Masse tviler jeg på, men en gang må den jo på i allefall :) Har jo flere kjoler sånn at ingen ser meg vanke i det samme...God helg Gunn

      Slett
    2. Hadde æ hadd kropp til å bruke en sånn flott kjole ....
      skulla æ brukt den hver dag æ😄

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)