27 november 2015

Farlige telys


Ikke for å henge ut noen eller noe men jeg tenkte jeg bare måtte si i fra.
Jeg kjøpte 2 slike bokser med telys på Nille.
Jeg fyrte på flere av de her i kveld og 3-4 av de har begynnt å ta fyr i 
selve plasten som er rundt. Direkte livsfarlig.....
Så da vet du som leser det. Alle lys er farlige i og for seg men 
da plasten her tar fyr, å på så mange på samme tid...
Da må jeg advare. Mange av dere fyrer nok ekstra mye med telys
nå som jula nærmer seg å jeg ønsker ikke at noen skal omkomme eller
stå som husløse. Vær obs.

Mens jeg er inne på brannfarlige ting så ønsker jeg at dere tar
dere tid til å lese dette.





1 kommentar:

  1. Huff, høres ikkje bra ut,

    Har sånne fra et par år tilbake, kjøpte 3 for 2 eller noe,
    har aldri hatt problemer med dei,

    si fra til Nille, kan være noe feilvare, dei har vel ei nettside eller noe.

    Ha ei fin førjulstid, Klem,

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)