15 november 2015

Everything


Jeg pleier jo si at stort sett det meste skjer av en grunn som du vil skjønne etterhvert.
De eneste gangene jeg ikke har sett noen god grunn er disse to ulykkene jeg har vært i.
Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor de skulle bli revet vekk, flotte folkene.
Jeg sier flott fordi jeg har blitt kjent med de pårørende og har blitt kjent med
de som har omkommet etter dems død. Det gir ingen mening.

Men så er det til valg man foretar seg selv som ikke blir påtvunget....
Jeg hater å ta feil....hater å se og ta så feil av folk...magefølelsen pleier å være god,
men den er tydligvis ikke god nok.....Men finner nok gode grunner for dette
som med alt annet jeg lager ei forklaring på.
Jeg er bare litt skuffet over meg selv akkurat nå, jeg kan bedre enn dette...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)