10 november 2015

En hærlig fyr



William er bare morsom. Han kan si mye artig å gjøre mye artig.
Pappaen kunne ringe her en dag å fortelle følgende:

"Jeg hadde lagt han, jeg hadde lest eventyr og sagt at nå er det natt, nå må du sove.
Han hadde ikke helt ville sove men jeg sa at nå står du ikke opp. 
Jeg lukka grinda og gikk ned fra loftet og satte meg. Jeg kunne høre han romstere
gjennom babycallen. Så ble det stille. Det ble så merkelig stille at jeg bestemte meg
for å gå opp på loftet for å se hva han bedrev.
Jeg er på vei opp, å da står han øverst i trappa med grinda. Med hendene fulle
av verktøy hvor han prøver demontere sikkerhetsgrinda fra veggen med skrujern"

Han roper altså ikke på pappaen, han tar saken i egne hender å SKAL få seg ned sjøl :)
Noe så artig. En smart liten sak han her. Jeg måtte fortelle faren at han fiksa dusjkabinettet mitt..
Hæ sa han, ja sa jeg han fiksa det. Helt utrolig. 2 år og så flink.

Som jeg sa til William da han hadde spist opp alle mandarinene:
Nå er det ingen mandariner igjen William....
Han snur seg iom at han er på vei gående vekk fra meg og sier
"ingen krise" - og går.

Etter jeg hadde malt "lillegangen" utfor badet å vi skal inn der sa jeg til han:
Se sa jeg, her har mamma malt.
Han titter seg rundt og sier:
"mye bedre"

Ha en strålende dag alle som en den blir nok mye bedre  og ingen krise :)




3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Han er ufattelig morsom, så har han jo dette lure søte blikket sånn at han blir ekstra skjønn :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)