22 oktober 2015

Rik på erfaringer


Det er natt, men jeg sitter oppe og tenker...neppe noen bombe det.
Egentlig nokså lei av å tenke. Men er jo greit å tenke ellers ville man jo vært farlig
for seg selv og omgivelsene :)
Det jeg gjør nå er å fokusere på positive fine ting som gir meg noe.
Der har jeg blitt utrolig flink til faktisk!
Jeg har også blitt flinkere til å sette ned foten å ikke finne meg i alt.
Jeg har pleid å innfinne meg i mye for å være grei med andre....
Jeg blir så utrolig fort såret når jeg gir uten å få en dritt tilbake.
Ergo kan ingen tråkke på meg mer. Jeg lar meg ikke bli tråkket på :)

Men det har jo skjedd så mye fint i det siste. Jeg har hatt sånn flaks at dere aner ikke...
Mulig det kommer ett innlegg om akkurat hvordan flaks senere. Drømmeflaks!

Jeg setter uendelig stor pris på små ting i livet, det skal heldigvis ikke store ting
til for å glede ei dame som meg. Jeg tror det er viktig å kunne bruke humor i tider
som er vanskeligere enn andre. Der er jeg enestående.
I dag var jeg ute å kjørte meg en tur, jeg kjørte og tenkte.
Jeg konkluderte med meg selv inni bilen at jeg, meg selv, er den sterkeste dama jeg kjenner.
Jeg håper ikke at jeg blir så sterk psykisk at jeg blir ufølsom og ikke viser følelser.
Det gjør jeg jo nå, å jeg syns faktisk det er en fin egenskap. Jeg pleier å si til meg selv
da jeg møter folk som ikke er i stand til å vise følelser at gud så heldig jeg er som har det!
Men klart, man blir vel litt avskrellet etterhvert som man må tåle diverse....
Men det kan snues å kalles en form for rikdom det også. Rik på erfaringer :)
Egentlig kan ALT (nesten) snues til å bli noe positivt. Jeg snur i allefall på hver en stein
jeg finner nå og gjør det til noe vanvittig bra, uansett hvordan det nå egentlig er.

Bilder:
Det er mange ganger jeg må ha begge versjonene.
Jeg er mest glad i sorthvitt skal jeg være helt ærlig. Årsaken til det er at jeg blir ikke
så lei bildene da, spesiellt om de skal på veggen. Jeg er litt dårlig på å få ut mine egne
bilder på veggen, bør ta meg sammen der.
Jeg har bestillt noen bilder nå for jeg tenker man må blande litt for å lage det litt personlig.
William er alltid i godt humør :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)