30 oktober 2015

I dag har han gått på "sild"


Bestevenner

Jeg vet ikke hva det er med denne katten vår men den er spesiell på mange måter.
Jeg er overlykkelig for at han overlevde gaupeangrepet!
Vi "snakker" jo sammen....han vet hva visse ord betyr...han spiser mat på en  helt syk måte...
(å det gjør nok jeg også)
Nei altså lista er lang, han gjør mye artig.
Men det mest spesielle med han er hvor glad han er i små unger!
Det beste pus vet er å sove sammens med William.....

I dag har William holdt det gående hele dagen :) Jeg forventa jo at han skulle bli
LITT sur i allefall siden han missa luren sin men den gang ei. 
Det er nok silda som holder han gående....
I allefall, jeg tenkte han skulle slokne 19 iom at han ikke hadde noen søvn.
Nei...klokka gikk. den ble 20. Han var like våken, like blid.
Den ble 21 og han var ekstremt våken og ekstremt blid.
Kl 22 gav han tapt. Han spurte om han fikk sove på sofaen
å denne gang sa jeg at det er greit. Han la seg ned å 30 sek etter var
han sammens med John Blund. Pus kommer inn rett etterpå, å når han ser 
William sove på sofaen er han ikke sen. Han bare elsker å sove med han.
Rart det der at en katt er SÅ glad i en 2-åring....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)