19 februar 2013

Nav forvaltning

Nav forvaltning er ei hellig ku 
som ingen skal røre eller se

Nå har jeg ringt 3 ganger til Nav i dag, jeg ønsket å snakke med Nav forvaltning men
de er vissnok som ei hellig indisk ku som nesten ikke skal sees eller røres.
Det er totalt umulig å bli satt over i saken min for å få snakket med noen som kan
faktisk hjelpe meg. Nei desverre, de er ingen du kan snakke med....da må vi eventuellt
sende melding å be de ta kontakt så får du se om de kontakter deg.
Ja dæven!!!!
Samme som jeg holdt på med i jula hvor jeg gav opp å tilslutt møtte opp hos forvaltninga.
Men etter dama hadde døra på gløtt fikk jeg slengt døra i trynet for "jeg vil ikke snakke med deg"
Takk skal du faen meg ha.

Å skal jeg fortelle dere noe annet morsomt????
Mann nr 3 jeg snakket med i dag på Nav kunne fortelle meg at foreldrepenger?
Det er ikke rart det blir rot med de sa han, du fødte jo tross alt barn i 2012.
Jeg bare HÆ. Jeg kan da ikke huske verken å født noe unge eller sett noe unge her i huset.
Om jeg var sikker på det? Ja det er jeg temmelig sikker på. Alt jeg er sikker på nå er at
nav ikke gir meg penger og at det er en liten en i magen som kommer innen 2 uker....
Nei han forstod ikke helt det der for det stod da at jeg hadde født barn i 2012.
Så nå skal kjæresten og jeg hive oss rundt i leitinga her hjemme å se om vi ser noen baby....

Les mer om hva jeg har skrevet om Nav her
og her 




2 kommentarer:

  1. Gjertrud - jeg er sjokkert!! Du har jo snakketøyet i orden og nå synes jeg dette burde bli "tabloid-mat"... det er det verste eksemplet med NAV jeg har hørt om! Men, klart - skjønner hvis du ikke har kapasitet. Lykke til videre. Hilsen Eva

    SvarSlett
  2. Nei og nei!!! Er det rart at ting tar tid, tenk på all denne sløsingen med midler i dette landet. Det er til å grine av. Nå må de få nisseluen opp,julen er over.... Fy f... sier jeg bare. Håper de kvikner til og hjelper deg. Lykke til med babyletingen:) At det er mulig.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)