22 februar 2013

Å du salige tid...

Lenge siden jeg har vært så dårlig som i natt.....jeg er enda uggen...
Jeg måtte bare stå opp 04:30.
Det bare murrer overalt, kynnerene har jeg hatt lenge men den ekstreme murringa sier meg at
noe kommer til å skje om ikke altfor lenge.
Det murrer noe sykt enda i bein, mage og rygg.
Jeg kan ikke tenke meg til at det skal gå ukesvis nå for å si det sånn.
Jeg er sikker på at noe skjer, annet går jo ikke an....eller gjør det nå det?

Jeg bare lå og ropte etter elgen etter middnatt....å det jobbes enda..
Mirakelbabyen inni her har gått amokk å det er så jeg kan se kroppsdeler stikke ut
å det er som han roper: liten plass her, nå er jeg lei, nå vil jeg ut...

Magen og ræva har sunket ned for å si det sånn, føles som magen er over knærne
og ræva over knehasan....

Jeg venter sammens med dere i spenning!!!!



5 kommentarer:

  1. Jeg tror det skjer noe i løpet av helgen Gjertrud! I alle fall dagen før min datter ble født en marsdag i 2004 så ble jeg veldig trøtt og hadde masse kynnere dagen før, husker det veldig godt fordi vi var i barnebursdag og jeg måtte bare legge meg nedpå mens vi var i selskap! Om natten fikk jeg kramper i lårene sånne som du får ved leggkrampe og nei det var overhodet ikke godt. Måtte opp og hoppe når dette kom og gikk! Klokken 06 var jeg på tråden til føden om at nå trodde jeg det var på tide og komme og klokken 08.24 var hun ute! Lykke til med fødselen, jeg er så spent på dine vegne! Håper den blir slik du ønsker! Klem i massevis! Hilsen Elisabeth <3

    SvarSlett
  2. Nå går jeg og venter i spenning:)

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Har du forskansa dæ på Nav i dag?

    http://www.itromso.no/nyheter/article7149659.ece

    SvarSlett
  4. Hehe, Nei det er ikke jeg som er på Nav men det er nesten så jeg skjønner at folk klikker på de. Når folk blir uten penger tuller ting på seg å frustrasjonen kan jeg forstå hos folk. Ikke at jeg støtter vold osv men noen ganger kan jeg faktisk forstå at folk får nok. Å ikke bli hørt eller sett er grusomt. Jeg tror heller jeg skal velge å forskanse meg på sykehuset fremfor Nav....

    SvarSlett
  5. Lykke til med alt!

    Stor klæm fra Line

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)