25 januar 2013

Selvportrett av min gravidmage :)


I natt fikk jeg ikke sove så jeg bestemte meg for å bruke tiden til noe fornuftig
før det er forsent. Jeg har lenge tenkt på å ta ett ok bilde av gravidmagen bare for
å ha ett minne. Jeg tenkte i natt at jeg må bare hive meg til nå, for plutselig en dag
kan han jo være ute å da er det litt vel sent. Ingenting er mer vakkert, synes jeg, 
enn en gravid kvinne. Det er så vakkert at man nærmest får lyst til å skrike av seg
selv på en god måte når man ser seg selv i speilet :)



5 kommentarer:

  1. Tøff du e:)
    Kjempeflott bilde :)
    He ett stilig bilde ej me, frå rett før riene starta! Men det e ikkje redigert, og klart til å bli publisert... Trur ikkje ej tørr å publisere det..

    SvarSlett
  2. N Y D E L I G !!!!!!! Ønsker deg lykke til ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig mage :)
    Du er heldig!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)