30 november 2012

Ikke dagen i dag

Noen dager er det noe ekstra med. I dag, fra jeg stod opp til nå har egentlig
alt bare gått galt. Er det ikke merkelig at det skal gå an?

Å en annen merkelig ting. 
For en uke siden fikk jeg den lange svære hvite stripa bak på bilen...
Kjæresten kom hjem med splitter ny bil å hull i ruta, steinsprang.
I dag tenkte jeg, skal jeg tørre kjøre ut, dagen har jo gått litt galt.
Jeg hadde ikke før fått bilen i 4 gir før det smalt å nå har jeg ett digert hull
i frontruta. Men ikke nok med det, kjæresten kom hjem med ei lang svær hvit
stripe på sin bil...

Natta!

1 kommentar:

  1. Dere kjører stereo skjønner jeg, spøk tilside. Noe så forferedelig uflaks! Det er mye utlegg når en har bil som i utgangspunktet skulle vært unødvendig. Enkelte dager er bare slik at det meste skjærer seg. Håper dere har hatt deres dose med uflaks.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)